Особисті дані: П.І.П.: Береза Софія Олександрівна.
Дата народження: 08.11.1984р.
Сімейний стан: одружена
Громадянство: українка
Місце проживання: Львів, 2-ий Заозерний пров.,6 (просп.Чорновола).
Освіта: 2001р.- закінчила спеціалізовану загальноосвітню школу з поглибленим вивченням англійської мови з відзнакою; 2006р.- закінчила юридичний факультет Львівського національного університету ім. І.Франка за освітньо-кваліфікаційним рівнем „магістра” з червоним дипломом.
Спеціальність: правознавство. Тема дипломної роботи: «Правове становище соціальних страхових фондів в Україні». Липень-серпень 2004р- курс англійської мови GEOS LANGUAGE ACADEMY – Toronto, Canada. Вересень 2006р. – курси з питань державних закупівель при Торгово-промисловій палаті України, отримала сертифікат експерта з питань державних закупівель. Проходила виробничу практику 2 місяці в Галицькому районному суді м. Львова на посаді секретаря судових засідань.
Робота: з 17.07.2006р. по 03.03.2008р. працювала на посаді юрисконсульта у ПП «Юридично-консалтингове бюро «Право»».
Посадові обов’язки: -організація і проведення тендерів, складення тендерної документації, протоколів та інших документів у сфері державних закупівель; встановлення кваліфікаційних вимог до учасників торгів, тендерів.
-співпраця з державними органами, підприємствами, бюджетними установами з питань проведення закупівель за державні кошти, консультаційна робота;
-складення, перевірка цивільно-правових договорів, які укладаються за результатами тендерів;
- реєстрація підприємства; реєстрація змін до установчих документів підприємства;
- ведення кадрової документації (трудові книжки, особові картки, накази, правила внутрішнього розпорядку, табель обліку робочого часу, графік відпусток та ін.)
-ведення ділового листування з клієнтами та державними органами. з 04.03.2008р. по 01.06.2009 р. працювала на посаді директора ПП “Аспекти права”.
Посадові обов’язки: -організація навчання членів тендерних комітетів бюджетних установ і державних підприємств, підготовка спеціалістів у сфері державних закупівель;
-проведення семінарів, тренінгів, “круглих столів”, у сфері державних закупівель, зайнятості населення;
-співпраця з державними органами, підприємствами, організаціями, бюджетними установами з питань проведення ними закупівель за державні кошти; надання юридично-консалтингових послуг тендерним комітетам замовників торгів;
-підготовка господарських договорів (підряд, про надання послуг, купівля-продаж);
-претензійно-позовна робота (по справах щодо стягнення заборгованості). -контроль рахунків та актів виконаних робіт.
Додаткова інформація: • вільно володію українською, англійською, російською мовами; • вільно володію комп’ютером (Windows XP; Microsoft Word; Internet, FineReader і т.д.); • вмію користуватися офісною технікою; • маю право водіння за категорією В; • маю закордонний паспорт.
Захоплення: спорт, подорожі
Ділові якості: зацікавленість у стабільній роботі, організованість, педантизм, пунктуальність, акуратність, вміння швидко вчитись, вміння аналізувати нормативно-правові акти та застосовувати їх на практиці досконале знання законодавства у сфері державних закупівель знання трудового, цивільного, господарського права, кадрового діловодства.
Телефон: дом. (0322)52-70-90, 231-78-84