MyWork.in.ua - работа в Киеве и Украине
Вход для работодателей
Поиск вакансий  
Поиск резюме  
 
Введите название должности или слово для поиска:
Зарплата от до  гривен Город
 
   

Резюме Директор

з/п от 10000 грн

Львов, 30.10.2012

Сведения о кандидате:

Савіцький Юрій Дмитрович Домашня адреса: м. Львів, вул. Вернадського 20/16. Телефон: 0672237382; 0971924553. e-mail: ysavitsky@gmail.com; yu.savitskyi@fozzy.ua. Дата і місце народження: м. Львів 04.04.1984. Сімейний стан: неодружений, дітей не маю. Освіта: У 2006р. закінчив навчання в Львівській комерційній академії за спеціальністю „Товарознавство та експертиза в митній справі”, отримав дипломи бакалавра та магістра з відзнаками. Трудова діяльність: У 2006р. працював заступником завідувача відділу «бакалія» в супермаркеті «Сільпо» у м. Львові. У 2006р. працював приймальником товарів в цьому ж супермаркеті у м.Львові. У 2006-2007 рр. – адміністратор торгового залу в вище вказаному супермаркеті. У 2007- 2008рр. – керуючий супермаркетом «Сільпо» в м. Луцьк. У 2008-2009рр. – керуючий супермаркетом «Сільпо» в м. Чернівці. У 2009-2010рр. – керуючий супермаркетом «Сільпо» в м. Львів (вул.В.Виговського). У 2010-2011рр. – керуючий супермаркетом «Сільпо» в м. Львів (вул. Кн. Ольги). У 2011р.-2012рр. - керуючий супермаркетом «Сільпо» в м. Камянець-Подільський. У 2012р. та по теперішній час керуючий супермаркетом «Сільпо» в м. Львів (вул. Б. Хмельницького). Трудові навики: Ефективне управління великими колективами працівників від 200 і більше чоловік. Робота з супровідною та якісною документацією, контроль правильного прийому та обліку товару. Оптимізація товарних запасів (outoffstock,overstock) відповідно сезонності, конкурентного середовища та інших зовнішніх факторів. Аналіз реалізації, оборотності товару, впровадження дій для виконання плану виторгу та інших фінансових показників підприємства (ФОП, % втрат, % націнки, трафік покупців, середній чек), АВС – аналіз. Дотримання викладки товару згідно прописаних схем (планограм), зміна інфраструктури обладнання торгового залу для розширення спектру послуг та асортименту. Як наслідок – зменшення трудозатрат персоналу та покращення якості обслуговування покупців, задоволення їхніх потреб, підвищення доступності товару. Контроль за збереженням якості товару: умови зберігання (температура, рівень вологості повітря, дотримання товарного сусідства), правила складування, належна передпродажна підготовка (розфасування, зважування і т.д.). Запровадження заходів по зменшенню втрат: ротація товару, правило FIFO, своєчасна уцінка товару з малим терміном придатності. Контроль акційної активності магазину: представленість товару в спеціальних зонах магазину, використання різноманітних видів пос-матеріалів, проведення промо-консультацій, дегустацій, розіграшів і т.д. Проведення співбесід з кандидатами, організація навчання та атестацій персоналу, його оцінка. Робота з контролюючими органами: СЕС, УСЗПС, ДПІ, МНС, ВЕТ та ін., вжиття заходів по мінімізації штрафних санкцій та приписів. Ефективне планування робочого часу персоналу, аналіз та корекція графіків виходу працівників. Особисті якості: Цілеспрямований, врівноважений, свої погляди відстоюю активно та аргументовано, доброзичливий, комунікабельний, вмію аналізувати та логічно мислити. Очікуваний заробіток: від 10000 грн. Додаткові відомості: Рідна мова – українська. Володію російською мовою. Базові знання англійської мови. Практичний досвід роботи з комп’ютером (MS оffice та Internet на рівні впевненого користувача). Маю права водія категорії В,С та власне авто.

Контактное лицо: 

Савіцький Юрій Дмитрович

E-mail: 

ysavitsky@gmail.com

Контакты:

0672237382