листопад 2011р. - по теперішній час
Секретар управління справами ТОВ «ЕС ПІ ЕМ»
· Набір, обробка та реєстрація вхідної, вихідної документації;
- Виконання поточних завдань;
- Робота з почтовою кореспонденцією;
- Узагальнення плану роботи на тиждень по відділам ;
- Надання інформації по вільним орендним приміщенням;
- Відповідь на телефонні дзвінки;
- Організаційно-технічне забезпечення адміністративно-розпорядчої діяльності директора Товариства;
- Підготовка документів та матеріалів, необхідних для роботи директора;
- Здійснення контролю за виконанням працівників Товариства виданих наказів , а також за додержанням термінів виконання вказівок і доручень директора Товариства, що взяті на контроль.
- Організація та проведення телефонних переговорів директора, запис за його відсутності одержаної інформації і доведення до його відома її зміст.
січень 2007р. – листопад 2011 р.
Старший інспектор канцелярії факультету підготовки кадрів для підрозділів боротьби з незаконним обігом наркотиків Національної академії внутрішніх справ
· Ведення діловодства на факультеті;
· Формування звітної документації факультету;
· Реєстрація вхідної, вихідної документації;
· Отримання та проведення обліку вхідної та вихідної документації;
· Узагальнення плану роботи окремих структурних підрозділів факультету;
· Взаємодія з іншими структурними підрозділами Академії, його професорсько-викладацьким складом та іншими структурними підрозділами МВС України, науково-дослідними установами;
· Організація збору, обробки та аналізу навчально-методичного матеріалу;
· Контроль за виконанням працівниками факультету контрольних документів;
· Ведення номенклатури справ факультету.
· Ведення протоколів засідань факультету.
травень 2005 р. – грудень 2005 р.
Помічник президента ТОВ Корпорація «Маріам»
· Робота з відділом документообігу;
· Набір, обробка та реєстрація вхідної, вихідної документації;
- Технічне та рекламне забезпечення ТОВ Корпорації «Маріам»;
- Ведення інвентаризаційного обліку з матеріальної відповідальності;
- Робота з поточними договорами;
- Організація та проведення планових засідань Корпорації;
- Ведення кадрового документообігу;
- Контроль за обліками, передплачених договорів;
- Виконання поточних завдань;
- Прийом дзвінків;
- Оформлення відряджень;
- Розробка та проведення поточних контрактів та ділового листування;
- Робота з наказами та трудовими договорами;
- Розроблення та поповнення штатного розпису.