Рік народження: 1986р.
Місце проживання: м. Київ, вул. Княжий Затон(Лівий берег, 20 хв. до станції метро Позняки).
Телефон: 063 242 87 15;
Е-mail: SVV1986@ukr.net
Бажаний рівень заробітньої плати від 3500 грн.
Основні цілі: пошук цікавої і преспективної роботи в стабільній компанії, реалізація теоретичних і практичних знань, набуття нових навиків, професійний ріст.
ОСВІТА:
2003-2008рр. Національний університет державної податкової служби України,
спеціальність “економіка та оподаткування” – магістр.
ДОСВІД РОБОТИ:
2010-2011 рр. Супервайзер мерчендайзерів ТОВ “ВВН”
Основні обов’язки:
1. Навчання, координація і контроль співробітників(мерчендайзерів) на закріпленій території;
2. Проведення моніторинга асортимента і цін продукції;
3. Формування звітності по виконаній роботі;
4. Виконання поставлених цілей і задач компанії по виконанню плану продаж і дистрибюції продукції на довіреній території;
5. Управління торговою командою - підбір, навчання, мотивація, поставлення цілей і задач і розвиток торгового персоналу;
6. Забезпечення високого рівня кількісного і якісного покриття території.
Причини звільнення: регулярні затримки по виплаті заробітної плати, відсутність перспективи кар’єрного росту.
2007-2010рр. – старший державний податковий ревізор-інспектор відділу оподаткування фізичних осіб Вінницької МДПІ;
Основні обов’язки:
1. Адміністрування податку з доходів фізичних осіб(ПДФО):
- приймання та обробка податкових декларацій фізичних осіб-підприємців(ФОП);
- оформлення протоколів, постанов за несвоєчасне поданя податкових декларацій з ПДФО;
- оформлення протоколів за несвоєчасне подання звітів 1-ДФ;
- приймання декларацій податку з доходів фізичних осіб(громадян) під час “кампанії декларування”;
- розрахунок та нарахування податкового кредиту громадянам;
- контроль за своєчасністю сплати юридичними, фізичними особами та фізичними особами-підприємцями ПДФО до боджету;
- здійснення контрольних заходів (виїзних перевірок) до ФОП з приводу оформлення найманих працівників на загальній системі оподаткування.
2. Адміністрування єдиного податку:
- оформлення та видача світоцтв платників єдиного податку ФОП;
- оформлення та реєстрація книг обліку доходів та витрат;
- нарахування єдиного податку та контоль за сплатою даного податку до бюджету;
- приймання та обробка заяв платників єдиного податку;
- перевірка звітів суб’єктів підприємницької діялності платників єдиного податку;
- здійснення контрольних заходів (виїзних перевірок) до ФОП з приводу оформлення найманих працівників на спрощеній системі оподаткування.
3. Адміністрування земельного податку з фізичних осіб, ФОП:
- нарахування земельного податку фізичним особам (громадянам);
- застосування та нарахування штрафних санкцій за несвоєчасну сплату земельного податку;
- здійснення перевірки кас сільських, селищних та міських рад з приводу правильного нарахування та збору земельного податку з громадян;
- нарахування земельного податку та орендної плати для ФОП;
- застосування та нарахування штрафних санкцій за несвоєчасну сплату земельного податку (орендної плати) для ФОП та штрафних санкцій за несвоєчасне подання розрахунку земельного податку (декларації орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності);
- оформлення та подання запитів до земельного відділу та у відділ ДЗК з приводу інформації про нових орендарів та власників земельних ділянок.
4. Здійснення контрольно-перевірочних заходів, щодо фізичних осіб-підприємців:
- проведення зустрічних перевірок фізичних осіб-підприємців, щодо відшкодування ПДВ;
- здійснення оперативних перевірок, щодо виявлення не зареєстрованих найманих працівників;
- здійснення оперативних перевірок щодо виявлення осіб, які займаються підприємницькою діяльністю без державної реєстрації;
- здійснення оперативних перевірок суб’єктів підприємницької діяльності щодо правильного ведення книг обліку доходів та витрат.
Причини звільнення: переїзд на постійне місце проживання з м. Вінниці до м. Києва, розчарування в податковій та в державній службі як таковій.
ІНШІ НАВИКИ ТА ЗНАННЯ:
1. ПК на рівні досвідченого користувача;
2. навики роботи з програмою 1 С “Підприємство” версія 7.7; 8.0;
3. досвід роботи з програмним забезпеченням державної податкової служби(АIC “TAX”, АРМ “Zem”, AIC “Реєстрація платників податків”, АІС “Бест-звіт”, АІС “Аудит”);
4. володію українською мовою вільно, англійською зі словником.
5. порядок оформлення і строки подання податкової звітності;
6. знання порядку оброблення бізнес-планів;
7. вміння обробляти бухгалтерську та ділову документацію;
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
аналітичне мислення,
організаторські здібності,
вміння швидко орієнтуватися в складних ситуаціях і самостійно приймати рішення,
вміння спілкуватися з людьми і знаходити з ними спільну мову,
здатність швидко сприймати нову інформацію,
ініціативність,відповідальність, ціленаправленість, наполеглевість, активність.
ЗАХОПЛЕННЯ:
У моєму житті існує два улюблених хобі, це музика та античний світ. Якби я мав змогу обирати в якому столітті жити, я б обрав IV – I ст. до н.е.
Тел. 063 242 87 15