MyWork.in.ua - работа в Киеве и Украине
Вход для работодателей
Поиск вакансий  
Поиск резюме  
 
Введите название должности или слово для поиска:
Зарплата от до  гривен Город
 
   

Резюме керуючий магазином, заступник керівника, керівник, адміністратор, директор магазину, заступник директора магазину, директор, управляючий

з/п от 1 грн

Львов, 25.04.2011

Сведения о кандидате:

Романський Богдан Мирославович

 дата та місце народження : 1972 рік, м. Львів

 проживаю: м.Львів

 сімейний стан : одружений, двоє дітей

 контактний телефон:моб. 096 177 68 03 

 e-mail: romansky.b@yandex.ru

Пошук роботи :  в сфері торгівлі, наданні послуг, виробництва і т.ін.  ( мережевий маркетинг, МLM  – не пропонувати ! ). 

 

 Бажані вакансії :  керуючий магазином, заступник керівника, керівник, адміністратор і т.ін.

( розгляну всі пропозиції ). 

 Професійні навики і знання: навики управління та роботи з персоналом, комерційні навики,  навики продаж, планування, аналіз, контроль, мотивування, мерчендайзинг, облік товару, володіння ПК ( Word, Excel, Іnternet, Outlook Express,1С:Підприємство ) та офісною технікою, досвід роботи в гіпермаркетах на посадах від продавця до керівника магазину, досвід організації відкриття нових торгових точок ( керівник проекту ).


 Досвід роботи :

1999-2011 – ТОВ «Фокстрот» ( роздрібний продаж аудіо-, відео-, побутової техніки і електроніки в  мережевому сегменті )

посади:

керуючий магазином ( 7 років )  гіпермаркети "Фокстрот", "FoxMart".

Оперативне керівництво комерційною та господарською діяльністю магазину ( 72 чол. ). Забезпечення та контроль бізнес-процесів. Забезпечення досягнення планових фінансово-економічних показників, збільшення прибутковості, якісного обслуговування покупців, дотримання корпоративних стандартів роботи ТТ. Відповідальність та контроль за доходами та витратами магазину. Дозвільна документація. Аналіз діяльності, результатів та якості обслуговування покупців, розробка та впровадження міроприємств по підвищенню якості торгового процесу. Формування комерційних та фінансових звітів, відслідковування змін ринку та роботи конкурентів. Ведення кадрових питань в магазині, контроль та підвищення професійного рівня співробітників. Організація проведення рекламних та промо-акцій в магазині. Реалізація корпоративної політики із стратегії та тактики продажу. Забезпечення наявності асортиментного ряду відповідно до прогнозованого попиту. Організація прийому, обліку та розміщення товару. Проведення переобліків та інвентаризацій. Взаємодія з органами державного нагляду.


 заступник керівника ( 2 роки )

Виконання фінансово-економічних показників магазину. Управління комерційною,  адміністративною та господарською діяльністю персоналу ( 27 чол. ). Забезпечення максимальної ефективності торгового процесу. Контроль за асортиментом. Забезпечення дотримання стандартів мерчандайзингу та обслуговування, контроль робочої дисципліни. Впровадження на посаду нових працівників.( підбір, навчання, контроль стажування ). Аналіз продажів, формування звітів. Організація проведення рекламних та промо-акцій в магазині, контроль розповсюдження рекламної продукції. Вирішення конфліктних ситуацій з покупцями. Визначення показників роботи торгівельного  персоналу на плановий термін. Контроль індивідуальної ефективності праці торгівельного персоналу. Забезпечення щоденного обліку товарообігу відповідно до затверджених стандартів. Відслідковування змін ринку та роботи конкурентів, контроль за ефективністю продажу товарів, взаємодія з працівниками інших структурних підрозділів Компанії, робота з документацією.


 старший продавець ( 3 роки )

організація, контроль та координація роботи відділу ( 9 чол. ), забезпечення виконання планів  продаж сегменту та якості обслуговування. Виконання особистих планів. Аналіз роботи відділу. Забезпечення максимальної ефективності процесу торгівлі. Адаптація нових продавців, навчання, підвищення та розвиток професійних компетенції і навиків у працівників, їх корекція. Оцінка індивідуальної ефективності роботи продавців. Контроль робочої дисципліни, виконання продавцями правил внутрішнього трудового розпорядку. Забезпечення безперебійної роботи відділу ( контроль наявності асортименту, замовлення товару, мерчандайзинг, формування звітів, переоблік та інвентаризація, … ). Впровадження заходів, що спрямовані на прискорення товарообігу, зменшення рівня "неліквідних" товарів та їх реалізації.


 продавець-консультант ( 1 місяць )

 консультація, обслуговування покупців та відвідувачів, робота на касовому апараті та терміналі,  ведення касової документації. Виконання поставлених планів. Робота з претензіями покупців, навчання стажерів. Замовлення, передпродажна підготовка та викладка товару, розповсюдження рекламної продукції, підвищення власної кваліфікації.


 1995-1998 – СПД  ФО ( підприємницька діяльність )

 ремонт радіоелектронної апаратури, металовиробів, побутових машин та приладів.

 

1993-1997 – ВАТ/ДК "Львівприлад"( виробництво промислових та побутових приладів )

регулювальник радіоелектронної апаратури та приладів

 регулювання, налагодження та запуск електронної апаратури і приладів, що випускаються  серійно.


Освіта:

1992-1993 – СПТУ-50, спеціальність -  регулювальник радіоелектронної апаратури та приладів ІV розряду.

Проходження додаткових курсів, семінарів, тренінгів :

 тренінг "ШКОЛА ДИРЕКТОРІВ – 1, 2"  – 2007 р.;

 тренінг "Ефективне управління часом"  – 2006 р.;

 бізнес-тренінг "Технології ефективного керівництва" ( номерний сертифікат ) Консалтингово - тренінговий центр "SEVEN"  – 2005 р.;

 тренінг "Інтервю при підборі та оцінці персоналу" ( Поведінкове і Оціночне інтервю )  – 2005 р.;

 cемінар "ФІНАНСОВІ АСПЕКТИ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА"  – 2005 р.;

 тренінг "Аналіз та планування"  – 2005 р.;

 тренінг-семінар "Стресменеджмент і управління конфліктами"  – 2004 р.;

 тренінг-семінар "Майстер управління 1,2" ( Управління ефективністю Представництва)  – 2003-  2004 р.;

 семінар "Маркетинг" ( в межах Проекту реструктуризації підприємств, БеарінгПоінт ) – 2003 р.;

 семінар "ПЛАНУВАННЯ І КЕРУВАННЯ" ( агенція "DEA" )  – 2002 р.;

 тренінг "Філософія продажу. Технологія продажу"  –  2002 р.;

 тренінг з NLP "Техніка ефективної комунікації. Робота з клієнтом" (тренінг студія "КСИНГ") –2000 р.

 

Наявність посвідчення водія:

 посвідчення водія категорії "В", стаж водіння  - 3 роки.

Контактное лицо: 

Романський Богдан Мирославович

E-mail: 

romansky.b@yandex.ru

Контакты:

контактний телефон: моб. 096 177 68 03
e-mail: romansky.b@yandex.ru