РЕЗЮМЕ
Начальник відділу кадрів, інспектор кадрів, менеджер з персоналу, юрист…
1. К. Олена Анатоліївна
2. Рік народження - 1980р.
3. Моб. тел. 066-326-7447
4. Спеціалізована школа з поглибленим вивченням англійської мови № 268 м. Києва. (1987 – 1997р.)
5. Вища освіта – Спеціальність «Правознавство», кваліфікація за дипломом «Юрист», 1997р. - 2002р. денне навчання. Друга освіта «Економіка підприємства» Європейський Університет.
6. Досвід роботи:
2009р. (квітень) – 22 грудня 2014р. - НТАК (АЛКОН) НАН України (далі – Концерн);
2002р.(червень) – 2008 р. - Державна податкова інспекція у Голосіївському районі м. Києва.
7. Місце проживання - Київ
8. з/п від 4500 грн.
9. Володію ПК : Excel, MS Word; 1-С: Підприємство 8.2, Конфігурація 21.35.2 (1:С Зарплата і управління персоналом).
10. Сертифікати:
- Курси 1: С Підприємство 8.2, Конфігурація 21.35.2 (1:С Зарплата і управління персоналом).
- Курси «Англійська мова - середній рівень» Європейська школа кореспондентського навчання.
01.01.2012р – грудень 2014 р. - Начальник управління кадрів (Концерн, 12 підприємств - Учасники Концерну, філія в Києві, філії в АРК), штат 400- 500 працівників.
Професійні навички:
- Очолення роботи із забезпечення Концерну працівниками потрібних професій, спеціальностей і кваліфікації згідно з рівнем та профілем отриманої ними підготовки та ділових якостей. - Керування розробленням перспективних і річних планів комплектування Концерну персоналом з урахуванням перспектив його розвитку.
- Вирішення питання найму, звільнення, переведення працівників, контролювання їх розстановки і правильності використання у Концерні, підрозділах Концерну, підприємствах Концерну.
- Забезпечення приймання, розміщення молодих працівників згідно з одержаною в навчальному закладі професією і спеціальністю, спільно з керівниками підрозділів здійснення проведення їх стажування.
- Організовую своєчасне оформлення приймання, переведення і звільнення працівників згідно з трудовим законодавством, положеннями, інструкціями і наказами керівника Концерну, облік особового складу, видавання довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працюючих, збереження і заповнення трудових книжок та ведення встановленої документації з кадрів, а також підготовку матеріалів для рекомендації працівників до заохочень та винагород, складання протоколів по тимчасовій непрацездатності.
- Визначаю і узагальнюю підсумки роботи з кадрами, аналізую причини плинності, прогулів та інших порушень трудової дисципліни.
- Організую табельний облік, складання і виконання графіків відпусток, контроль за станом трудової дисципліни в Концерні, підрозділах Концерну і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку, контролюю їх виконання.
- Забезпечую складання встановленої звітності з обліку особового складу та роботи з кадрами.
- Формування та ведення особових справ працівників, робота з трудовими книжками.
- Оформлення зарплатних карток працівників.
- Проходження перевірокКонцерну Фінансовою інспекцією, Інспекцією праці.
- Розробила та був прийнятий керівництвом Колективний договір, вносила зміни до Статуту;
- Робота з державними органами.
- Інша кадрово – правова робота.
2009 р.– 2011р. – Юрисконсульт НТАК (АЛКОН) НАН України
Професійні навички:
- Надавала правову допомогу Концерну, підрозділам, підприємствам Концерну;
- Розробляла накази, положення, розпорядження та інші документи
підприємства відповідно до чинного законодавства;
- Брала участь у роботі по оформленню господарських договорів;
- Розробляла та приймала Колективний договір, Статут підприємства, підрозділів у відповідності до чинного законодавства;
- Своєчасне оформлення і подання на державну реєстрацію змін до статутних документів підприємства, змін керівників Концерну, підприємств Концерну;
- Складання позовних заяв та захист інтересів підприємства у судах України, АРК (господарські, трудові спори);
- Консультування працівників підприємства з питань чинного законодавства;
- Готую обґрунтовані відповіді на претензії;
- Ведення претензійно – позовної роботи Концерну та контроль за претензійно – позовною діяльністю підприємств та філій Концерну;
- Оформлювала матеріали про залучення працівників до дисциплінарної і матеріальної відповідальності;
- Вела довідково-інформаційну роботу із законодавства і нормативних актів із застосуванням технічних засобів. А також облік змін чинного законодавства та інших нормативно-правових актів, що затверджуються;
- Проводила роботу по ознайомленню посадових осіб підприємства з нормативними актами, що стосуються їх діяльності, а також про зміни в чинному законодавстві;
- Сприяла оформленню документів та актів майново - правового характеру;
- Здійснювала облік і зберігання судових справ, що знаходяться у провадженні і закінчені виконанням;
- Представлення Концерну в судах України (господарські, трудові спори).
- Виконання іншої юридичної роботи;
- робота зі всіма можливими державними органами.
Особисті та додаткові професійні якості:
Англійська мова – середній рівень, українська мова та російська мова – експерт.
Володію ПК : Excel, MS Word; 1-С: Підприємство 8.2, Конфігурація 21.35.2 (1:С Зарплата і управління персоналом).
Відповідальна; - Стресостійка; - Самодисциплінована; - Вмію планувати свій час, комунікабельна, самостійна, вмію працювати в команді.