MyWork.in.ua - работа в Киеве и Украине
Вход для работодателей
Поиск вакансий  
Поиск резюме  
 
Введите название должности или слово для поиска:
Зарплата от до  гривен Город
 
   

Резюме Начальник отдела кадров

з/п от 4500 грн

Киев, 19.02.2015

Сведения о кандидате:

 РЕЗЮМЕ

 Начальник відділу кадрів, інспектор кадрів, менеджер з персоналу, юрист…

1. К. Олена Анатоліївна

2. Рік народження - 1980р.

3. Моб. тел. 066-326-7447

4. Спеціалізована школа з поглибленим вивченням англійської мови № 268 м. Києва. (1987 – 1997р.)

5. Вища освіта – Спеціальність «Правознавство», кваліфікація за дипломом «Юрист», 1997р. - 2002р. денне навчання. Друга освіта «Економіка підприємства» Європейський Університет.

6. Досвід роботи: 

 2009р. (квітень) – 22 грудня 2014р. - НТАК (АЛКОН) НАН України (далі – Концерн);

2002р.(червень) – 2008 р. - Державна податкова інспекція у Голосіївському районі м. Києва. 

7. Місце проживання - Київ

8. з/п від 4500 грн.

9. Володію ПК : Excel, MS Word; 1-С: Підприємство 8.2, Конфігурація 21.35.2 (1:С Зарплата і управління персоналом).

10. Сертифікати:

- Курси 1: С Підприємство 8.2, Конфігурація 21.35.2 (1:С Зарплата і управління персоналом).

- Курси «Англійська мова - середній рівень» Європейська школа кореспондентського навчання.


01.01.2012р – грудень 2014 р.  - Начальник управління кадрів (Концерн, 12 підприємств - Учасники Концерну, філія в Києві, філії в АРК), штат 400- 500 працівників.

 Професійні навички:

 - Очолення роботи із забезпечення Концерну працівниками потрібних професій, спеціальностей і кваліфікації згідно з рівнем та профілем отриманої ними підготовки та ділових якостей. -  Керування розробленням перспективних і річних планів комплектування Концерну персоналом з урахуванням перспектив його розвитку.

- Вирішення питання найму, звільнення, переведення працівників, контролювання їх розстановки і правильності використання у Концерні, підрозділах Концерну, підприємствах Концерну.

- Забезпечення приймання, розміщення молодих працівників згідно з одержаною в навчальному закладі професією і спеціальністю, спільно з керівниками підрозділів здійснення проведення їх стажування. 

 - Організовую своєчасне оформлення приймання, переведення і звільнення працівників згідно з трудовим законодавством, положеннями, інструкціями і наказами керівника Концерну, облік особового складу, видавання довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працюючих, збереження і заповнення трудових книжок та ведення встановленої документації з кадрів, а також підготовку матеріалів для рекомендації працівників до заохочень та винагород, складання протоколів по тимчасовій непрацездатності.

- Визначаю і узагальнюю підсумки роботи з кадрами, аналізую причини плинності, прогулів та інших порушень трудової дисципліни. 

- Організую табельний облік, складання і виконання графіків відпусток, контроль за станом трудової дисципліни в Концерні, підрозділах Концерну і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку, контролюю їх виконання. 

- Забезпечую складання встановленої звітності з обліку особового складу та роботи з кадрами.

- Формування та ведення особових справ працівників, робота з трудовими книжками.

- Оформлення зарплатних карток працівників. 

- Проходження перевірокКонцерну Фінансовою інспекцією, Інспекцією праці.

- Розробила та був прийнятий керівництвом Колективний договір, вносила зміни до Статуту;

- Робота з державними органами.

- Інша кадрово – правова робота.


 2009 р.– 2011р. – Юрисконсульт НТАК (АЛКОН) НАН України

 Професійні навички:

 - Надавала правову допомогу Концерну, підрозділам, підприємствам Концерну;

- Розробляла накази, положення, розпорядження та інші документи

підприємства відповідно до чинного законодавства;

- Брала участь у роботі по оформленню господарських договорів;

- Розробляла та приймала Колективний договір, Статут підприємства, підрозділів у відповідності до чинного законодавства;

 - Своєчасне оформлення і подання на державну реєстрацію змін до статутних документів підприємства, змін керівників Концерну, підприємств Концерну;

 - Складання позовних заяв та захист інтересів підприємства у судах України, АРК (господарські, трудові спори);

 - Консультування працівників підприємства з питань чинного законодавства;

 - Готую обґрунтовані відповіді на претензії;

 - Ведення претензійно – позовної роботи Концерну та контроль за претензійно –  позовною діяльністю підприємств та філій Концерну;

 - Оформлювала матеріали про залучення працівників до дисциплінарної і матеріальної відповідальності;

 - Вела довідково-інформаційну роботу із законодавства і нормативних актів із застосуванням технічних засобів. А також облік змін чинного законодавства та інших нормативно-правових актів, що затверджуються;

 - Проводила роботу по ознайомленню посадових осіб підприємства з нормативними актами, що стосуються їх діяльності, а також про зміни в чинному законодавстві;

 - Сприяла оформленню документів та актів майново - правового характеру;

 - Здійснювала облік і зберігання судових справ, що знаходяться у провадженні і закінчені виконанням;

- Представлення Концерну в судах України (господарські, трудові спори).

 - Виконання іншої юридичної роботи;

- робота зі всіма можливими державними органами.


Особисті та додаткові професійні якості:

Англійська мова – середній рівень, українська мова та російська мова – експерт.

Володію ПК : Excel, MS Word; 1-С: Підприємство 8.2, Конфігурація 21.35.2 (1:С Зарплата і управління персоналом).

Відповідальна; - Стресостійка; - Самодисциплінована; - Вмію планувати свій час, комунікабельна, самостійна, вмію працювати в команді.


Контактное лицо: 

Кальницька Олена Анатоліївна

E-mail: 

lena_kalina@i.ua

Контакты:

066-326-7447