MyWork.in.ua - работа в Киеве и Украине
Вход для работодателей
Поиск вакансий  
Поиск резюме  
 
Введите название должности или слово для поиска:
Зарплата от до  гривен Город
 
   

Резюме Наборщик текста (на дому)

з/п от 3000 грн

Киев, 27.01.2015

Сведения о кандидате:

ОСВІТА

2005-2008Коледж Київського Національного Університету Технологій та Дизайну

 “Організація обслуговування населення Молодший спеціаліст (денна форма навчання)

2007-2008Коледж Київського Національного Університету Технологій та

 “Бухгалтерський облік” Молодший спеціаліст (заочна форма навчання)

2008-2012 Київський Національний Університет Технологій та Дизайну (КНУТД)  

 “Фінанси та кредит Спеціаліст  (заочна форма навчання)

ДОДАТКОВА ОСВІТА (КУРСИ, ТРЕНІНГИ, СЕМІНАРИ): 

Січень-березень 2013 Навчальний центр «Практикум»

Курс «Бухгалтерський облік + 1:С 8.2»

Жовтень-листопад 2014  Навчальний центр «Профіресурс» 

Курс «Бухгалтерський облік + Податковий облік + 1:С 8.2»

_____________________________________________________________________________________________

ДОСВІД РОБОТИ

Травень 2012ТОВ «Представництво «Ростсільмаш» Київ, Україна Червень 2013  Офіс-менеджер

· Повне адміністрування офісу.

· Складання підсумкової звітності по роботі представництва для головного офісу.

· Організація відряджень працівників та дирекції.

· Координування корпоративного зв’язку.

· Кадрове діловодство (прийняття, звільнення працівників): складання та ведення особистих справ, оформлення лікарніних, складання звітності для центру зайнятості (2ПН, 3ПН, 5ПН).

· Виконання особистих доручень керівництва.

Червень 2013 Бухгалтер  

Вересень 2014

 Посадові обов’язки:

· Ведення взаєморахунків з постачальниками (рах. 631)– товари, послуги (ВН, ПН, акти звірки взаємних розрахунків)

· Основні засоби, ТМЦ, МШП ( оприбуткування, облік, введення в експлуатацію,нарахуання амортизації, переміщення, вибуття, списання)

· Податковий кредит (реєстрація ПН; формування реєстрів отриманних ПН; формування запитів через M.E.D.OC, щодо реестрації отриманних податкових накладних).

· Формування відповідей на запити ФНС, стосовно контрагентів – постачальників.

· Нарахування з/п по дог. ЦПХ та відповідних відрахувань ФНС, ФСС ( рах 663).

· Робота з клієнт-банками (виписки, формування платежів, рознесення платежів).

· Контроль та інвентаризація управлінського обліку та фактичної наявності техніки (товару) по складах зберігання.

· Кадровий облік., складання звітності для центру зайнятості.

Травень 2011КТ «Донтрансгарант і компанія» Kиїв, Україна

Грудень 2011 Економіст з МТЗ

· Контроль за раціональністю та економічністю використання матеріальних та технічних ресурсів.

· Складання фінансової звітності для розрахунку страхових платежів за послуги страхування діяльності – налагодження своєчасної оплати послуг на 20%.

· Складання кошторисів на матеріально-технічне забезпечення офісу –матеріальні затрати підприємства зменшились на 5%, завдяки перегляду умов співпраці із організаціями-постачальниками МТЗ.

· Документування управлінської діяльності, робота з внутрішніми службовими документами.

· Кадрове діловодство, в т.ч. складання посадових інструцій працівників підприємства.

· Складання договорів з основної діяльності


Липень 2010  ПТ «Ломбард ТОВ «Кеш і компанія» Kиїв, Україна

Листоп. 2010 Приймальник дорогоцінних металів

· Оцінка та приймання дорогоцінних металів, документування наданих послуг

· Робота з касовим апаратом

· Складання бухгалтерської звітності, ведення касової книги.


Липень 2009 КТ «Донтрансгарант і компанія» Kиїв, Україна 

Травень 2010 Менджер з логістики

· Контроль за переміщенням товарів по території України.

· Складання гарантійного документа, необхідного для безперешкодного перетину товарів через митні межі крайни.

· Координування роботи представників товариства безпосередньо на всіх 54 митних пунктах пропуску.

· Організація отримання дозволів на розміщення робочих місць у вищезазначених пунктах пропуску.

· Співпраця з митними органами України (ділова переписка, «живе» спілкування).

_____________________________________________________________________________________________________

ТЕХНІЧНА ІНФОРАЦІЯ

· 1C 7.7 (навчальна версія), 1C 8.2 УТП, Клиент-Банк, M.E.DOC

· MS Office, Internet, PawnShop-Ломбард.

· Навички роботи з оргтехнікою.

_____________________________________________________________________________________________________

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ

· Мови: українська, російська – вільно, англійська – базова (зі словником).

· Водійські права – категорія «В».

_____________________________________________________________________________________________

ЗАХОПЛЕННЯ

· Плавання

· Подорожування

· Катання на конях

· Читання

____________________________________________________________________________________________

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ

· Відповідальність, чесність, комунікабельність, дисциплінованість, організованість, порядність, стриманість.

· Вмію керувати власним часом, аналізувати та логічно мислити.


Контактное лицо: 

Агаджанова Снежана Владимировна

E-mail: 

5330533@ukr.net

Контакты:

07 108 67 17