Філатова Юлія Сергіївна
Особисті дані:
Українка. Народилась і проживаю у м. Києві. Дата народження: 05.08.1984.
Не одружена.
Домашня адреса: Контактні телефони:
вул. І. Микитенка, 25, кв. 50 8 (044) 512-73-19
Київ – 139 8 (093) 387-07-05
02139
Освіта:
Закінчила середню загальноосвітню школу №4 м. Києва у 2001 (11 класів).
2003-2009 рр. Навчалася у Київському Національному Університеті Харчових Технологій, спеціальність - економіка підприємства. Отримала диплом спеціаліста.
Володіння мовами:
Вільно володію українською та російською мовами. Вивчала французьку за шкільною програмою, англійська зі словником.
Знання комп`ютерних програм:
на рівні користувача. (Word, Excel, Corel DRAW, Photoshop, Outlook, 1С)
Професійний досвід:
2007 червень -2008 рр.,жовтень: ТОВ “Інтеграл Полісервіс”( виготовлення зовнішньої реклами), художник-конструктор:
* дизайн, розробка, макетування,
* узгоджувала проекти замовлень,
* домовлялась про зустрічі директора з замовниками,
* вела ділову переписку за допомогою електронної пошти,
* відповідала за розміщення та редагування інформації про фірму на сайті в інтернеті.
2008 листопад -2009 рр., березень: ТОВ «Євроселл» (підключення юридичних осіб на корпоративні тарифні плани оператора мобільного зв’язку LifeJ.), адміністратор бази даних (billing).
* створювала договори у системі ігуана
* здійснювала внесення та активацію номерів на корпорації по заявці від менеджерів,
* вела базу по компаніям,
* робила звіти по співвідношенню проданих та активних ліній.
* займалася обліком пробігу машин компанії, витрат на бензин.
2009р., липень-вересень ТОВ Автохаус «Атлант-М».
* проходила навчальну практику у відділі бухгалтерії.
2009 р. грудень. Працювала у комерційному відділі ТОВ «СТМ 1» (мережа SPRINTKIOSK). Менеджер з закупок.
* слідкувала за асортиментом продукції, ціноутворенням та змінами цін в 1С та касових апаратах,
* контролювала рух продукції, її поставки, продаж та залишок на кожній точці через управлінську базу обліку,
* домовлялась з постачальниками, з адміністраторами кіосків,
* займалась договорами та доповненнями до них з маркетингу, виставляла рахунки та акти виконаних робіт.
З лютого, 2013 р. працюю в компанії «Постман» оператором з прийому та обробки замовлень (офіційно – молодший менеджер з логістики).
* Робота з Outlook, таблицями Excel.
*Обробка файлів з переліком відправлень та заливання їх в базу Стейшен.
*Вигрузка даних з бази в Excel та перевірка відповідності пункту доставки замовлень в базі до заявленого.
*Прийом, реєстрація та передача адресату внутрішньої кореспонденціі компанії.
*Робота з документами.
Особисті якості:
Легко і швидко навчаюсь, люблю працювати з користю для суспільства і себе.
Без шкідливих звичок.
Ініціативна, відповідальна, дисциплінована.
Мета:
Отримати цікаву роботу, побудувати успішну кар`єру у Вашій компанії, допомагаючи її розвитку.
Буду рада співпраці на взаємно задовільних умовах.