MyWork.in.ua - работа в Киеве и Украине
Вход для работодателей
Поиск вакансий  
Поиск резюме  
 
Введите название должности или слово для поиска:
Зарплата от до  гривен Город
 
   

Резюме Офис-менеджер, помощник руководителя;

з/п от 8000 грн

Киев, 27.08.2014

Сведения о кандидате:

Освіта:

вересень 2009 – червень 2011

Вінницький торговельно-економічний інститут

Київського національного торговельно-економічного університету, факультет післядипломної освіти, магістр

Спеціальність «Адміністративний менеджмент»


вересень 2004 – червень 2009

Глухівський державний педагогічний університет

імені Олександра Довженка,

гуманітарний факультет, спеціаліст

Спеціальність «Соціальна педагогіка. Практична психологія»


Досвід роботи:

січень 2015 - по даний час

Міністерство молоді та спорту України

помічник заступника Міністра

Основні обов"язки:

ведення ділової переписки та телефонних переговорів;

робота і вхідною та вихідною кореспонденцією;

організація телефонних переговорів керівника;

організація зустрічей, робочих нарад;

організація відряджень, замовленя квитків, бронювання готелей;

контроль за своєчасним виконанням працівниками департаменту наказів та доручень керівництва;

підготовка наказів.


вересень 2011 – січень 2015

Деснянська районна в місті Києві державна адміністрація

Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту

Завідувач сектором сім’ї та молоді

Основні обов"язки: організація сімейно-молодіжних заходів; підбір дітей на оздоровлення та відпочинок; прийом документів на присвоєння звання "Мати-героїня"; розробка проектів розпоряджень райдержадмінстрації, підготовка та проведення семінарів та тренінгів з питань реалізації  сімейної та молодіжної політики, попередження насильства та протидії торгівлі людьми; підготовка планів та звітів роботи Відділу, пошук та співпраця із спонсорами, ведення договірної роботи; контроль за роботою підлеглих працівників.


травень 2010 – вересень 2011

Вінницька регіональна філія Державного підприємства

«Центр державного земельного кадастру»

Начальник відділу забезпечення документаційного обігу та архівної роботи

Основні обов"язки: ведення діловодства, робота з вхідною та вихідною кореспонденцією а також інформацією, необхідною для керівництва, управління та взаємодії із структурними підрозділами; підготовка засідань та нарад, що проводить керівник, оформлення протоколів; відбір документів для архівного зберігання та знищення; ведення архіву; контроль за своєчасним виконанням співробітниками контрольних документів.


листопад 2006 – травень 2010

Вінницька регіональна філія Державного підприємства

«Центр державного земельного кадастру»

інженер управління державної реєстрації земельних ділянок

Основні обов"язки: щоденний прийом фізичних та юридичних осіб та надання конкультацій з питань офомлення державного акту на земельну ділянку, витягу з бази баних на земельну ділянку; ведення бази даних вхідної та вихідної документації на оформлення земельних ділянок та прав на них.


Професійні навички та знання

  • Ділове спілкування, робота з клієнтами;
  • Пошук спонсорів та ділових партнерів, ведення переговорів та співпраця з ними;
  • Ведення договірної роботи;
  • Ведення діловодства, робота в системі АСКОД
  • Вміння чітко організовувати роботу підлеглих працівників

ПК – вільний користувач (Windows, MS Office, Internet, MS Word, MS Excel), знання офісної техніки на рівні досвідченого користувача.


Вік - 28 років


Особисті якості

Комунікабельна, цілеспрямована, врівноважена, пунктуальна. Маю бажання та вміння працювати в команді.

Контактное лицо: 

Собчук Олена Василівна

E-mail: 

Sobchuk_olena@ukr.net

Контакты:

Sobchuk_olena@ukr.net
0982599324