Телефон +38 (097) 674 14 23
Електронна пошта Zhuzhelyk@yandex.ru
Дехтяренко Анжеліка Олександрівна
Дані про себе:Рік і місце народження: 25.05.1988, м. Магдебург, Німеччина
Національність: українка
Сімейний стан: заміжня
Освіта: 2006р. Новоград – Волинський промислово – економічний технікум зі спеціальності «Економіка підприємства», молодший спеціаліст;
2008р. Житомирський Інститут Підприємництва і Сучасних Технологій зі спеціальності «Фінанси і кредит», бакалавр;
2011р. Київський Університет Економіки і Права «Крок» зі спеціальності «Економіка підприємства», магістр.
Додаткова освіта:2005р. 4 розряд оператора комп’ютерного набору. Користувач ПК: ОС 95/98/200/XP (Word, Excel, Access, Power Point, Internet,), 1С
ОДБ, ЗВІТ, ORAKLE, NOTUS/LOTUS, МВРУ/SWIFT, Outlook, Ліга Закон.
Професійний досвід: 01.05.2005 – 29.08.2005 помічник керівника з фінансово – господарської частини приватного торгового підприємства будівельних матеріалів «Ізобуд», м. Новоград – Волинський: ведення взаємовідносин із покупцями, інвентаризація товарів складу, замовлення на виробництво, звіти про роботу підприємства на головний офіс. Досягнення: допомога керівнику в відкритті, організація роботи складу і замовлень клієнтів, залучення нових клієнтів, розширення асортименту;
22.05.2006 - 22.08.2006 помічник бухгалтера торгово –розважального центру універмагу «Україна», м. Київ: розрахунки із замовниками (договори, акти, накладні), контроль наявності оригіналів документів від постачальників та замовників, облік довіреностей, ведення документообігу, надання консультаційних послуг.
Досягнення: переведення договорів із замовниками в електронний вигляд;
19.08.2008 - 08.07.2009 економіст відділу по обслуговуванню фізичних осіб обліково-операційного управління АКБ «Правекс-Банк», м. Київ: контроль виконання режиму поточних рахунків фізичних осіб в національній та іноземній валютах відділень згідно із законодавством, перевірка вірності стягнення комісій згідно із тарифами, внесення параметрів аналітичного рахунку, консультація/ відкриття/закриття розпоряджень, сформованих відділеннями перевірка юридичних справ фізичних осіб в національній та іноземній валюті, підготовка для НБУ та внутрішніх звітів.
Досягнення: за час випробувального терміну освоїла другу ділянку роботи (на 2 місяць).
09.07.2009 – 25.04.2012 економіст відділу міжнародних платежів ПАТКБ «ПРАВЕКС - БАНК», м. Київ: зарахування переказів фізичних осіб в іноземній валюті на поточні рахунки та без відкриття рахунку, контроль правильності оформлення платіжних документів для переказів фізичних осіб по території України, підготовка звітів для НБУ, продаж іноземної валюти фізичних осіб, консультація відділень по напрямку виконуваної роботи.
Досягнення: розслідування вхідних та вихідних платежів у повному об’ємі, виконання доручень керівника поза межами своєї компетенції.
16.06.2012 — по сьогоднішній час бухгалтер ПП "Р.К.Майстер-принт", м.Київ (видавнича діяльність, виготовлення видавничої продукції): робота з діловими паперами, оформлення платіжних документів, виписка довіреностей, ведення журналу реєстрації довіренностей, контроль наявності оригіналів документів, відправка поштової кореспонденції, обробка, реєстрація вхідної і вихідної кореспонденції бухгалтерії, ведення наказів на прийняття-звільнення, переміщення, допомога бухгалтеру в виконанні поточних задач, рознесення банківської виписки, перевірка первинної документації, реєстрація контрагентів у базі, реєстрація договорів, забезпечення життєдіятельності офісу,виконання доручень директора і бухгалтера.
28.11.12—08.08.14 ТОВ "Е-ФОТО" (Київ) бухгалтер Формування, обробка і виписка первинної документації по готівкому і безготівквому розрахунку (рахунки-фактури, рахунки вхідні, видаткові накладні, акти виконаних робіт, прибуткові накладні, послуги сторонніх організацій,податкові накладні, банківскі виписки, прибутково-касові і видатково-касові ордера, акти звірок, затрати, запис книги придбання, акти на списання матеріалів). Робота в Клієнт-банку (створення платіжних доручень на оплату, рознесення банківских сумм в 1С). Контроль наявності оригіналів документів від контрагентів.Ведення дебіторської і кредиторської заборгованості.Планування, аналіз і контроль за рухом грошових коштів.Контроль за оплатою всіх податків. Заповнення книги обліку доходів,книги нарахування заробітної плати,відомості №2 і журналу-ордера №2,головної книги.Заповнення реєстру виданих і отриманих податкових накладних.Облік кадрів (заяви, накази).НДС,податок на прибуток. Внесення в 1С нового контрагента і прикріплення його реєстраційних документів.
Знання мов: Англійська pre-intermediate, німецька зі словником, російська – вільно.
Особисті якості: Аналітичне та логічне мислення, здатність працювати в колективі, швидко і з зацікавленістю навчаюсь новому, виділяю головне і концентруюсь на виконанні завдання, планування робочого часу, організована, пунктуальна, комунікабельна, прагнення до професійного зросту.
Шкідливих звичок не маю.
Громадська робота: Староста учбової групи Житомирського Інституту Підприємництва і Сучасних Технологій.
Хобі – легка атлетика, баскетбол, біг.