з 02.12.2013 по 06.01.2022 (8 років)
Артюхівська сільська рада Роменського району Сумської області
Обов'язки:
1.Організовує підготовку засідань виконавчого комітету сільської ради, питання що вносяться на його розгляд:
-запрошує членів виконавчого комітету та інших осіб на засідання виконкому;
-забезпечує підготовку рішень виконавчого комітету;
-складає протоколи виконавчого комітету сільської ради.
2.Забезпечує своєчасне доведення рішень виконавчого комітету до виконавців і населення, організує контроль за їх виконанням, забезпечує офіційне оприлюднення рішень.
3.Готує розпорядження сільського голови та документи з питань, які входять до компетенції виконавчого комітету сільської ради .
4.Забезпечує зберігання у виконавчому комітеті сільської ради офіційних документів,пов’язаних з місцевим самоврядуванням територіальної громади, забезпечує доступ до них осіб, яким це право надано у встановленому законом порядку .
5.Готує перспективні,поточні та оперативні плани роботи виконавчого комітету сільської ради.
6.Видає, реєструє довідки громадянам .
7.Здійснює реєстрацію заяв,пропозицій, скарг громадян, контроль за їх виконанням.
8. Веде облік громадян, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території . Веде облік та щомісячно здає до паспортного відділення Роменського МВ УДМС паспортні документи померлих громадян.
9.Готує та подає інформацію для державного реєстру виборців.
11.Координує діяльність комісій при виконкомі сільської ради, дає їм доручення, сприяє організації виконання їх рекомендацій.
12.Складає і веде базу даних пільгових категорій населення.
13.Готує списки пільгової категорії мешканців територіальної громади на отримання твердого палива та скрапленого газу.
14.Робота з кадрами.
15.Складає та засвідчує нотаріальні дії.
16.Складає статистичні звіти для управління статистики по обліку населення, худоби, техніки.
17.Веде особистий прийом громадян, розглядає письмові звернення громадян за напрямами діяльності.
18 Складає протокол сесій сільської ради.